Powrót Tekstów

Dzisiaj skończyły się prace nad blogiem. Cieszę się, że w tym czasie bacznie obserwowaliście stronę na Facebooku, bo dobiliśmy do 30 obserwujących. Uważam, że to dobry wynik, jednak wracając do tego, o czym jest ten post.

Robiąc je, uświadomiłem sobie, że jeszcze trochę będę musiał ćwiczyć pisanie w praktyce, ale teorie mam chyba opanowaną. Chciałbym podzielić się jeszcze, kilkoma planami, jakie mam zamiar wprowadzić na blogu albo już to zrobiłem.

-Zmiana szablonu była czymś, o czym myślałem od dawna, bo jednak standardowy szablon jest dosyć ubogi. Chciałbym więc spytać, jak się on wam podoba? 
-Kilka poradników dotyczących pisania, które mam nadzieję, przeczytacie.
-Dokończenie "Nigdy cię już nie opuszczę"
-Zrobienie listy opowiadań
-Rozkręcenie strony na Facebooku

Macie jeszcze jakieś sugestie?

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Ciekawy wpis! :) Tak trzymaj!

    Pozdrawiam!
    * * *
    https://www.instagram.com/janaanastazja/?hl=pl

    OdpowiedzUsuń

Prosiłbym o dodawanie komentarzy związanych z tekstem.

Moje Życiowe Opowiadania © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka