Blogi, które obserwuje

Chciałbym się z wami podzielić kilkoma blogami, które czytam i obserwuje. Mam nadzieję, że wam też się spodobają.
Na pierwszy ogień pójdzie blog "Jak ukraść księżyc"

"Jak ukraść księżyc?" jest bardzo ciekawym blogiem. Można tam znaleźć zarówno recenzje książek, zdjęcia, liczne ciekawostki, jak i playlistę z muzyką, wybraną przez autorkę czy zdjęcia, które jej się spodobały. Można tam znaleźć coś dla każdego. Jak na młodą dziewczynę jest bardzo ambitna. Szczerze polecam jej bloga wszystkim i żałuję, że znalazłem go dopiero niedawno.

"Witchpub, czyli fabularny komiks online"
Na blogu publikowany jest komiks, o przygodach pewnego chłopaka po tym, jak trafił to tajemniczego baru...

Na koniec zaprezentuje wam pierwszego bloga, jakiego zacząłem czytać, czyli Wyzalacza
Ten blog jest pisany w formie pamiętnika autora imieniem Kuba. Opowiada on o jego życiu, momentami marudzi, a innym razem opowiada z niewyobrażalnym optymizmem. Serdecznie zapraszam każdego, do choćby rzucenia okiem na tą wspaniałą stronę.

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Bardzo się cieszę, że mój blog Ci się spodobał!Dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieję, że w przyszłości mój blog wciąż będzie godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloga Jowity obserwuje od jakiegos czasu. Reszty nie znalam, ale wpadne :)
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że pokazujesz innym, jakie blogi czytasz :) Moja lista czytelnicza jest tak długa, że chyba miejsca by mi nie starczyło! Czy to już blogoholizm? ;)
    Jill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chyba blogoholizm, ale to zależy jak często je czytasz.

      Usuń
  4. Hej, wielkie dzięki za obserwowanie mojego bloga z komiksem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :) Chętnie odwiedzę blogi które polecasz ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie na blogu liczy się naprawdę dobry tekst, a zdjęcia si tylko Jego dopełnieniem. Który swoim przesłaniem porywa serce oraz duszę, a przy okazji umiejętnie potrafi wycisnąć łzy z oczu. Czytam tylko naprawdę wartościowe blogi prowadzone w 100% z pasją i całkowitym zaangażowaniem, które duchowo ubogacają. Ponieważ poprzez to nakierowuja Nasze myślenie na właściwe tory. Zmieniając przy okazji mentalnie, a przez to coś całkowicie w Naszych głowach, czyniąc Nas lepszmi ludźmi o wrażliwych sercach. Skłaniając do refleksji nie tylko nad sobą, ale również życiem.

    OdpowiedzUsuń

Prosiłbym o dodawanie komentarzy związanych z tekstem.

Moje Życiowe Opowiadania © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka