Liebster Blog Award #1

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

z początku byłem sceptycznie nastawiony do tego, że http://escursione.blog.pl/ mnie nominował, ale postanowiłem odpowiedzieć szczerze na 11 pytań od nich.




1. Na której wyspie archipelagu Escursione chciałabyś zamieszkać?

Wybrałbym Los Candrahas. Mieszkałbym tam, bo lubię miasta. Od zawsze w nich mieszkam, a mają dużo udogodnień. Blisko są sklepy, parki, komunikacja miejska, co jest największym plusem tak dużych zabudowa. Jako że Hobbystycznie zajmuję się fotografią, chętnie zrobiłbym dużo zdjęć architektury.

2. Która z wysp Escursione najlepiej opisuje Twój charakter? -Podpowiedź-
Po części opisują mnie zarówno jak Los Candrahas jak i Mortlune. Pragnę wraz z moim blogiem wybić się ponad inne i mieć z tego duży zysk, ale także uważam zasady za ważne. 

3. Jaki masz stosunek do wspólnego tworzenia, tak jak ma to np. miejsce na Escursione? Widzisz w tym sens?

Uważam, że ma to sens, ale nie dokończa tak, jak jest na Escursione. Nie prowadzicie dobrej rekrutacji. Brakuje u Was testu wstępnego, przez co nie raz ktoś dołącza, by zaszkodzić wam. Jest też druga wada. Macie za dużo osób, przez co tworzą się kłótnie i spory.

4. Zdarza Ci się oceniać człowieka po jego powierzchownym zachowaniu? Starasz się zrozumieć jego motywy postępowania?
Staram się w każdym dostrzec jakąś zaletę, ale nie zawsze się da. Czasami jego zachowanie powoduje, że ma się wszystkiego dosyć. W takich sytuacjach przestaje szukać zalet, a dostrzegam wady tej osoby.

5. Jak rozumiesz pojęcie „dobre serce”?

Mój sposób rozumienia tego pojęcia jest nietypowy. Uważam że każdy ma częściowo "Dobre Serce". Każdy człowiek ma wady i zalety, Każdy ma w sobie zarówno dobro i zła, ale to od osoby zależy, w którą stronę pójdzie. 

6. Z jakim przejawem nietolerancji spotykasz się najczęściej?

Nietolerancją związaną z daną osobą. Rozumiem ten rodzaj, w końcu mowa o przypadkach, gdzie osoba swym zachowaniem prowokuje to, że będzie np. wyśmiewana.
  
7. Gdyby został postawiony przed Tobą wybór – spełnią się wszystkie Twoje marzenia, lecz musisz wybaczyć wszystkie krzywdy największym wrogom – to zdecydowałbyś/-ałabyś się?
Tak, zapomniałbym o wszystkim. Tak zarówno ja jak i on byśmy coś zyskali. On moje przebaczenie, a ja spełniłbym swoje marzenia.

8. Zgadzasz się ze słowami Mahatmy Gandhiego: „Zwy­ciężaj­cie niena­wiść miłością, niep­rawdę – prawdą, prze­moc – cierpieniem"?

Częściowo. Nienawiść z Miłością tak jak Nieprawda i Prawda są przeciwieństwami. Ja myślę, że przeciwieństwa siebie niwelują, a osoba nienawidzona zapomni o tym, że ktoś ją nienawidzi, jeśli ktoś ją Pokocha. Podobnie jest z Prawdą. Jednak Cierpienie powstaje przez akty przemocy. Więc częściowo się z tym zgadzam.

9. Według myśli Josepha Conrada – „Cier­pienie da­je prędką dojrzałość”. Jaki Ty masz stosunek do tej sentencji?

Dzięki cierpieniu można wiele rzeczy zrozumieć-swoje zachowanie, wartości, relacje z ludźmi i swoje życie. Chociaż to trochę głupie.

10. Która z tych cnót – wiara, nadzieja, miłość – jest Ci najbliższa? Dlaczego?

Mam wrażenie że najbliższa jest mi nadzieja. Od zawsze wierzyłem, że mi się uda... Czasami nawet to się sprawdzało. Miłość jest ślepa, co do mnie nie pasuje. Rzadko podejmuję na szybko decyzje. Wiara pasuje do optymistów, a ja do takich nie należę. Dlatego zostanę przy nadziei.

11. Kto jest Twoim mentorem bądź wzorem do naśladowania? Dlaczego?

Szczerze mówiąc nie mam mentora.

Nominuje trzy blogi Bullet Tears don't fallThe Demon Inside

O to pytania do autora tych blogów.

1. Jak się czułeś/aś zakładając bloga?
2. Jak się czułeś dodając pierwszy post, a jak dodając najnowszy?
3. Jesteś Optymistą czy Pesymistą?
4. Co sądzisz o moim blogu?
5. W jakim celu założyłeś bloga?
6. Czy zgadzasz się z tym cytatem?
7. Kiedy założyłeś pierwszego Bloga?
8. Czy zgadzasz się z tym, że blog jest dla bloggera jak dziecko?
9. Jakim jesteś człowiekiem?
10. Ile masz blogów i z iloma współpracujesz?
11. Jakich blogów nie lubisz?

Udostępnij ten post

1 komentarz :

Prosiłbym o dodawanie komentarzy związanych z tekstem.

Moje Życiowe Opowiadania © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka