Ciekawostka Tygodnia #4 + Moja Playlista #1 + Nowy blog, którego polecam.

Przez ostatnie dni nie byłem aktywny, ponieważ nie miałem dostępu do komputera. Bardzo za to przepraszam, ale mogę wam to wynagrodzić, dodając tak złożonego posta, jak ten.


Ciekawostka Tygodnia #4
Lilie i Michel poznali się 5 lat przed wydarzeniami z Nie Opuszczę Cię Już Nigdy. Poznali się w bibliotece publicznej, kiedy kobieta wypożyczyła zbyt dużo książek i nie była w stanie donieść ich do akademika. Pomógł jej Michel, który mieszkał w pokoju obok. W trakcje drogi zaczęli swoją znajomość, która przeobraziła się w przyjaźń, a potem w romans.

Playlista
Wiele osób lubi słuchać muzyki w trakcie pisania, ja mam tak samo. Często słucham tych samych utworów, ponieważ po prostu się w nich zakochałem. Mam nadzieję, że wam także przypadną do gustu.
Christina Perri - Human
Piękna i spokojna piosenka o ludziach. W jej głosie słychać smutek i ogarniające ją emocje.

[POLISH COVER] - Hijo de la Luna - Mecano
Cover, który według mnie przebija oryginał. Piosenka opowiada smutną historię o miłości. Niestety zakończenie jest brutalne. Zakochałem się w tej piosence. Gdy tylko ją znalazłem, odtwarzałem ją sobie cały czas.

Regret Message ~ Ballad ver. ~ [ Polish Cover ]
Cover piosenki opowiadającej o miłości, ale trochę innej miłości. Jednak powyższy filmik stanowi niewielką część całej historii. 

Piosenki będą stale dodawane. Link do Playlisty.

Na końcu polecę wam bloga mojej przyjaciółki. Wszystkie teksty zostały dodane wczoraj, ponieważ jej blog był przenoszony z Bloxa, którego nikomu nie polecam. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Dzięki za promocje ^.^ (Czuję się teraz jak taki vip) Widzę, że muzyka to nieodłączny element w trakcie pisania, bo praktycznie każdy zafascynowany pisaniem o tym wspomina. Na temat muzyki się nie wypowiem, bo to nie moje klimaty, ale pierwsza piosenka naprawdę mi się podoba :D Taki luźny, przyjemny wpis.
    Mam na dzieję, że artblock się skończy, nikt nie założy bloga na blox'ie i nastanie pokój na świcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, polecałem jeszcze trzy blogi. Muzyka w sztuce jest ważna i nie wyobrażam sobie pisać bez niej. Wysłuchałaś może także reszty piosenek? One również są cudowne. Po za tym prędzej nastanie pokój na świecie, niż nikt nie będzie miał bloga na Bloxie XD

      Usuń
  2. Wysłuchałam, ale no po prostu nie mogę się przestawić z moich gatunków. To tak jakbyś kazał ocenić Heavymetalowcowi dzieło Chopina. A na odejście od bloxa jeszcze jest szansa! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niczego nie zmuszam. Następnym razem dam nieco inne gatunki.

      Usuń
  3. Mamy z deka inne gusta muzyczne,ale może mój blog poświęcony własnie muzyce Cię zainteresuje :)? muzyczne-rozkminy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prosiłbym o dodawanie komentarzy związanych z tekstem.

Moje Życiowe Opowiadania © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka